får får får?

Anta att jag lider av påhittighetstorka. Presumtivt.
Anta att jag också är dödligt trött och är stressad. Hypotetiskt.

Då kanske jag kan komma undan med en liten lista?
Snällararasöta?

Anywho.

Fyra arbeten jag haft (har):
- servitris på Bomans
- mattant på äldreboende
- butiksförsäljare på systembolaget i flen
- informatör på ÖBO

Fyra filmer jag gärna ser om:
- 300
- The dark knight (Batman)
- V for Vendetta
- Dirty Dancing


Fyra städer jag bott i:
- Stockholm
- Trosa
- Flen
- Örebro


Fyra tv-serier jag älskar:
- Arrested development
- Scrubs
- 30 Rock
- LOST
(Desperate Housewives, Gilmore Girls, Grey's Anatomy...)


Fyra platser jag vill resa till:
- Roadtrippa i USA
- Karibien
- Sydostasien
- Australien igen


Fyra sajter jag besöker dagligen:
- www.aboutjeanette.blogg.se
- www.facebook.com
- www.aftonbladet.se
- www.finest.se/katrinSchulman


Fyra platser jag trivs på:
- hemma hos mig och M
- hemma i V-ljung
- i flen, hos mamma-M
- i Ms armar

Fyra personer jag utmanar:
- henriette
- märit
- vajlis
- emelinda


Kommentarer
Postat av: Patte

"i Ms armar" - Kladdigt svar, men vem trivs inte där??

2008-10-14 @ 20:35:51
Postat av: Kristin

åå arrested development! Lätt med på min lista också. synd att det inte finns några fler avsnitt...

Postat av: ette

trosa? hey.. du bodde i västerljung.. och det räknas väl knappast som en stad? hahahahaha! ;)

2008-10-15 @ 15:41:28
URL: http://henriettep.blogspot.com
Postat av: Anton

Jag önskar att jag nångång fick en sån här utmaning. Är det bara för att jag inte har nån blogg? Diskriminering :(

2008-10-16 @ 17:50:53
Postat av: rawbert

vi killar ska hålla oss borta från att skriva bloggar, det är tjejernas uppgift så de håller sig sysselsatta medan vi lirar dator/tv-spel och nördar oss med annat!

2008-10-16 @ 21:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback