planen.

Ja, jag vet att jag är dålig på att uppdatera just nu.
Men.
Not to worry!
Jag har en plan.

Genom noggranna empiriska analyser av marknaden i ett postmodernistiskt perspektiv,
och med en induktiv ansats, har jag tagit fram en lista på vad mina kommande inlägg ska handla om.

Ja. Jag vet. Det hade jag verkligen inte behövt.
Men det är bara sån jag är.
Givande. Generös. Kärleksfull. .... och Ödmjuk.

Så här goes:

Kommande-titlar-på-blogginlägg-direkt-från-min-vardag:
-
Hur hon shoppade upp hela lönen på typ en dag.
- Cykling till o från jobbet är visst motion!
- Alla svåra val: konsten att veta vad man ska ha på sig imorgon.
- Vad är det som luktar? Mina fötter, eller dina?

Kommentarer
Postat av: ette

do not forget: -hur jag tjatade ihjäl henriette för att jag ville ha henne med ut på tullen

- hur jag blev så full att jag ramlade på dansgolvet och skrattade som en hyena åt mig själv!



;) puss darling!

Postat av: M

Jag väntar med öppna öron/ögon på "- Vad är det som luktar? Mina fötter, eller dina?" (Jag undrar också) ;)

2008-06-12 @ 23:21:17
Postat av: Paola

hej.



Är det inte trosa stadslopp nu i helgen?

ska du ner till trosa då?

hoppas du får en bra helg. kram

2008-06-13 @ 16:13:42
Postat av: Anonym

2008-06-13 @ 16:14:06
URL: http://rengfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback