älskade du!

Är det någon i mitt liv som förtjänar ett helt inlägg, bara ägnat till honom,
så är det  min kära M. Det finns ingen som är så underbar och snäll, med ett
så otroligt fint hjärta och som alltid vill alla väl. Jag är så tacksam över att jag
har dig i mitt liv och för all den kärlek du ger.

Det finns ingen som får mig att skratta som du, som på ett ögonblick kan trösta
mig, torka mina tårar och få mig att le igen. Du är min bästa vän och den som står
mig allra närmast. Som känner mig utan och innan och behöver inte ens ett ord från
mig för att förstå vad jag känner.

Vi är så bra ihop, du och jag. Istället för att gräla om saker så kramas vi eller busar
med varandra. För det är något vi är bra på, att ha kul tillsammans! Vad tråkigt livet
vore om man inte hade det så. Vi har inte bara vår kärlek utan en stark
vänskap också vilket gör allt så mycket bättre. Du är min själsfrände, den jag vill dela
allt jag har med, nu och för alltid.

Jag är så glad att du finns älskling, du är mitt allt. ♥

Kommentarer
Postat av: Gustavmolly

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback