three is a magic number, yes it is...

3 saker jag skäms för:
- Min otränade kropp
- Min oförmåga att höra av mig till mina vänner regelbundet
- Min oregelbundna kost

3 saker jag är stolt över:
- Att jag är färdigutbildad informatör och har fått jobb
- Min goda smak
- Mina nära och kära. Jag hade världens bästa tur i nära och kära-lotteriet.

3 saker jag vill göra nästa år:
- Åka på en låång utomlandsresa (jag har ju betald semester for god sake)
- Åka runt och hälsa på alla vänner
- Bara ha det romantiskt och lugnt med kära M

3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:

- Min examen
- Att jag fått jobb
- Min fasters och farbors bortgång


3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
The holy Ms:
- M
- Mat
- Massa TV

3 personer jag avundas:
- Den smale och snygge
- Den rike
- Den som bor nära sin familj och vänner

3 personer jag utmanar att göra en liknande lista:
-
henriette
- viola
- ellen

Kommentarer
Postat av: Ellen

Din önskan är min lag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback