saker ni inte visste om mig #8

Jag är välsignad med några av världens bästa vänner.
Tro mig.
De är de bästa på alla sätt.

Det roligaste är nog att alla är så incredibly olika.
Ett axplock av de olika personligheter som finns i mitt umgänge:

Mannis - Min kärlek, mitt hjärta, mitt liv. Det finns ingen som känner mig så bra som du.
Vi behöver inga ord för att läsa varandra och förstå vad vi känner. Du är min bäste vän, den
jag litar allra mest på och den person jag alltid kan räkna med vid min sida. Jag älskar dig för alltid.

Ette - Min absolut tokigaste sis som har funnits stadigt vid min sida sedan högstadiet.
Vi har skakat rumpan, supit, gråtit, haft lite gängspö, skrivit lååånga brev om våra hopplösa
kärlekar, festat i källaren (fast var har vi inte festat?), slaviskt följt allt vad Big Brother heter
(I'm a sprit not nice för gumma!), tagit körkort tillsammans... ja, listan kan göras lååång.
Det är du och jag sis.

Lena - Min tösabit och bästa vän sen tidiga högstadiet. Vi har så mycket minnen och skratt tillsammans. Finns sååå mycket vi har upplevt tillsammans, och jag har aldrig mött en så genuint fin människa som du.
Trots att du finns i uppsala nu, kommer inget att komma mellan vår vänskap.
I lalalalove you min sötnos.

Grabbarna grus - Ni kom liksom på köpet med Manne och det var nog den bästa bonusen!
Ni muntrar upp och ger mig alltid ett gott skratt! Ni är så underbara och fina allihop, trots att ni
försöker pika mig då och då. ;-)

Maja - Mannes systeryster som också är en av de som jag håller varmast om hjärtat. Underbar,
lyssnande och förstående är bara några av de många saker som beskriver dig. Du är den syster
jag aldrig haft. Du är underbar!

Ellen - Min studiekompis och stöttepelare som alltid har kloka ord och råd att ge mig.
Det känns som om vi varit vänner otroligt mycket längre än vi faktiskt har och jag är otroligt glad att vi
fann varandra. I tider av allt vad uppsatser, tentor och seminarium heter har du varit den smarta ängeln på min högra axel som har knäppt mig på näsan när jag farit åt konstiga håll... Skrivartalang och språkpolis är hennes andranamn ;-)

♥ Det finns så många fler att nämna, men jag hoppas ni vet om vilka ni är och vad ni betyder. Puss! ♥


Så.
Nu kan ni börja vara avundsjuka på mig.
^ ^,

Kommentarer
Postat av: sis

baby.. my darling, my love! det finns ingen som du mitt hjärta! this made my day.. :)

2007-05-14 @ 11:40:24
Postat av: Ellen

Naaw! Puss! :-) Du vet att jag gillar dig också! :-)

Postat av: Rawbert

Alla behöver vi pikar då och då för att komma ner på jorden igen :D fin post jänet

2007-05-15 @ 15:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback