saker ni inte visste om mig #5

Jag är sjukt bra på att göra olika saker samtidigt.

Jag lagar till exempel nästan alltid mat samtidigt som jag diskar. Det kan tyckas bli stressigt,
meeen med min skill så är det hur effektivit som möjligt.
Och allt som oftast fungerar det väldigt, väldigt bra... om man bortser från de gånger jag i
all hast langar ner diskborsten i stekpannan och börjar rada upp köttbullar i diskstället...
Ja, bortsett från de gångerna så är jag kung på att simultangöra saker.

För att inte tala om tvätten. När jag tvättar passar jag alltid på att göra sjutton andra saker samtidigt.
Allt för att maximera effektiviteten.
Jag brukar (förutom att tvätta): dammsuga, dammtorka, vattna blommor, städa garderoben...
you name it, I do it!
Detta brukar ofta resultera i en väldigt svettig J... Och jag undrar varför jag alltid blir så irriterad när
jag tvättar? ...I wonder...

Samma princip gäller när jag är på stan. Jag shoppar inte bara åt mig, utan jag brukar samtidigt hålla
utkik efter saker åt M, eller mamma, eller åt nån annan i min umgängeskrets! Gud vet vad jag skulle
göra om jag hade råd att köpa allt jag ser.... Jag skulle minst sagt vara populärast i gruppen, så att säga.

Det är egentligen bara fantasin som stoppar mig när det gäller att effektivisera saker och ting.



...oooch, om inte det här gör mig till världens bästa tjej, så vad?

Kommentarer
Postat av: Rawbert

Jeanette du får se till att få ett bra jobb så du kan köpa fina grejer till mig om du känner dig manad :)

2007-03-17 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback