bekännelser

Okej.
Såhär ligger det till.
Jag och min vän Patrik slog vad innan sommaren om en trend som han trodde
skulle komma att bli het; nämligen batik. Han trodde stenhårt på det medan jag,
som f.ö inte alls gillar batik, sa nej, nej, nej och viftade bort det snabbt som ögat.
Men hur som helst så hade vi sommaren på oss för att se om hans trendspan skulle
infinna sig, eller ej.

Och jag är inte den som är den, utan jag medger när jag är beslagen.
So here goes:

image101

Såg detta i nya Cosmo till min bedrövelse. Och ja patzy, du är väl bäst då.

Men jag tycker ändå inte om batik. Pfft!

Kommentarer
Postat av: Patte

JAAAAAAA JAA!!
Har aldrig känt mig så lycklig som jag gör nu. Slog vi inte vad om nåt? vad är du skyldig mig?
Det här får diskussionen om kräkmedel att bara vara larvig.
Nu måste jag dra och shoppa loss batik

2007-06-17 @ 23:12:19
Postat av: jeanette

Skyldig? ...det vill jag inte veta något om... *visslar och låtsas inte om patte*

2007-06-17 @ 23:17:36
Postat av: Johanna

Jag gillar inte heller batik! :P

Postat av: viola

hej gumman. usch nä batik är ju inte allt för hett... men man ska väl inte säga sådär tänk om jag står där senare i sommar... säg till mig i så fall :)
hoppas allt är bra med dig, här är det fint, börjar jobba i gnesta idag så nu är det mest trosa som gäller framöver. du kan väl lägga till mig så msn, se adress ovan. kramar!!

2007-06-18 @ 08:43:23
URL: http://violis.blogg.se/
Postat av: viola

hm... här kommer den [email protected]

2007-06-18 @ 08:44:29
Postat av: Rawbert

Fan vad nice jobbat Patzy!
Jag minns bestämt att ni slog vad om något, minns inte exakt men värdet på det hela var iallafall minst 10 000kr.

2007-06-18 @ 13:38:22
Postat av: Patte

http://aboutjeanette.blogg.se/280207133150_i_finally_found_them.html
Postat av: Jeanette
Jänet anser att batik never var snyggt, och never will be snyggt. Så jag säger fetnej till att du köper ett parti.
--------------------------------------
Postat av:
Ok, ska komma ihåg det! Om jag ser dig i batik så kidnappar jag manne och gifter mig med honom. Eller ingår partnerskap åtminstone ;)
--------------------------------------
Nu väntar jag bara på att J ska klä sig i batik någon gång så att det äntligen kan bli jag och M för alltid, vilket vi redan haft planer om.
Raw: För övrigt var värdet på 10 lax ganska nära sanningen tycker jag.

2007-06-18 @ 23:14:47
Postat av: Vida Guerra

Thanks for the information

2010-09-22 @ 14:39:03
URL: http://vida-guerra.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback