Jeanette af Rådström tycker till om stekare

Alltså nu har Båstadveckan tuffat på och är snart halvvägs avklarad.
Ni har mina djupaste sympatier, kära båstadsbor!

För allvarligt. Vad är det med hela den här Båstadsgrejen?
Jo visst, hela jävla stureplan packar ihop och invaderar lilla Båstad.
Och ja, de köper upp säkert hela Båstads (med omnejd) champagne-förråd.
...och så steker dem och sprutar dryck (med mera) överallt utom i munnen och
klagar på ortsbefolkningen och tillhörande strutsar som väcker stureplansäcklena
på morgonen (läs: sen eftermiddag). Läs artikel
här!

Men jag undrar fortfarande: varför tillåts detta egentligen?
Vilar Båstads ekonomi på denna stureplansinvadering och champagneplundring,
eller vidrigare... tycker de faktiskt om det?

Svara mig någon för jag fattar verkligen i n g e n t i n g!

Bonus på temat stekare:

Kommentarer
Postat av: sis

jag kunde inte hålla med dig mera gums.. jag har riktigt svårt för den där stureplansklicken! kan dom inte bara stanna hemma istället?

2007-07-10 @ 23:11:00
Postat av: sis

vi steker??? shit.. haha! jag skrattar ihjäl mig.. jag tycker vi kör den där stilen resten av sommar sis.. jag menar, ser du inte att den äger? haha! det är humor!

2007-07-10 @ 23:23:54
Postat av: Rawbert

mmmm stekning

2007-07-11 @ 13:48:35
Postat av: Patte

Stek är gott?

2007-07-11 @ 14:17:23
Postat av: viola

haha, den var ju klockren videon :)
hoppas vi ses snart!
puss!

2007-07-11 @ 16:59:10
Postat av: enrique

Bästa videon någonsin.
Det yttersta beviset på vad alla redan misstänkte. Apor tycker om champagne och människor folköl.

2007-07-17 @ 16:03:39
Postat av: Mijo

lite Schtek... och lite dompa sådär.

2008-05-18 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback