Dear kropp,

Jag skriver med anledning av de senaste dagarnas missförstånd.
För det måste det sannerligen vara. Det finns en risk att vi kan hamna i en riktig konflikt snart,
du och jag, om inte vissa saker upphör från din sida.

Jag svär att det var/är min fulla intention att undvika negativa effekter för dig.
Men jag såg det faktiskt rent ut av som en tjänst.
Jag menar, hur ska jag kunna veta att lite nyttigheter i form av motion inte är rätt väg
till smalhet så mycket som fysisk tortyr för dig?

Dessutom skulle jag uppskatta om du kom med en skriftlig förklaring till det här
problemet med axeln, som du verkar ha hängt upp dig vid? Jag börjar tro att det
är ett konstigt sätt att kommunicera med mig, när du spelar "knutiaxeln-kortet" när
jag sitter på jobbet och är duktig. Jag skulle vilja att vi tog en diskussion om det,
för jag är inte helt tillfreds med ditt tillvägagångssätt där.

I alla fall så beklagar jag om du fått stå ut med en del svårigheter idag i samband med
jobbet. Jag hörde ibland att dina steg var ganska så hasande, att din armbåge fick en
sjujäkla smäll och att svetten lackade ibland. Jag är hemskt ledsen.

Men oavsett vad så tycker jag att det vore bra om du kunde tänka dig att minimera antalet
smärtimpulser till mig. (Och överväga att kanske göra det enklare för mig att loosa
några kilon när du ändå är igång? Plis?)

Ser fram emot ett fortsatt samarbete.

Vänligast, Fröken J

Kommentarer
Postat av: TurnerSurveys

Congratulations on a job well done. Thanks

Postat av: Alexanderdagny

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2008-08-29 @ 09:02:24
URL: http://alexanderdagny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback