utmaning

Blev utmanad häromdagen av söta emelinda så nu tänkte jag ge mig i kast med den.
Så here goes:

Regler:
- Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
- Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
- I slutet av inlägget skriver du valfritt antal personer du vill utmana.

Mina fakta/vanor:
- Jag är ensambarn.
- Jag är nyutexaminerad informatör. Har en fil. kand. i Medie- & kommunikationsvetenskap.
- Älskar att sjunga, ofta i karaokebarer ^^,
- Jag har fiskfobi och ogillar vatten.
- Min farbror var låtskrivare och har bla. skrivit "Kristina från Wilhelmina" & "Börja om från början".
- Jag är född i Salem och har även bott i Skarpnäck.
- Jag är grymt plattfotad så jag får vldigt lätt ont i fötterna och benen.
- Jag har erhållit 2 stipendier på sammanlagt 28 000:- för goda studieresultat.

Utmanade av mig:
Henriette, Vajlis, Malin, Ellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback