midsommarkänslor!

halvdag idag och det kommer inte en dag för tidigt!
jag är så trött så jag tror jag ska dö varje morgon..
 
idag blir det prepp inför midsommar som ska firas i mitt fina
västerljung med jullis och sara. vi ska vara hos mina
föräldrar som passar på att sola och bada i spanien.
 
annars går jag bara runt med ett fåningt leende på läpparna.
och rosa fluff i hjärtat.
ni vet när man bara har lust att göra hoppsasteg på stan.
eller vårskrika.
eller skriva sliskiga blogginlägg om hur fullkomligt fint
och lulligt och puttigt allt är just nu.
 
så.
 
bare with me. jag måste få utlopp för det någonstans.
 
och i år slipper jag plocka sju sorters blommor att ha under kudden.
för jag drömmer redan om honom. ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback