det glittrar hos mig

privat eller personlig? hur mycket ska man dela med sig?
hur kul är det att läsa en blogg (eller skriva en) om man
inte delar med sig och är personlig?
det är en svår balansgång.. man vill ju inte heller jinxa saker.
men, det är svårt när hela ens vara är uppfyllt av något.
eller någon.
när man inte riktigt kan tänka klart.
eller sluta le.
eller sluta längta.
då är det svårt att hålla tyst och inte dela med sig.
om det så bara är ett uns. ett litet sandkorn av det
man känner inombords.
så.
varsågod.
ett litet, rosaglittrigt sandkorn vill jag blåsa iväg till er.
för nu glittrar det hos mig.


Kommentarer
Postat av: Abbas

Hej. Jeg ved ikke, hvordan jeg endte herinde, men har gjort alt for at finde er sted, så jeg kunne skrive til dig. Jeg har set smukke piger i mit liv, mange af dem, men ikke nær

Så smuk som dig. Hold da op.

Skriv til min mail :)

2012-06-13 @ 00:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback