övernaturligt.

jag vet att det är så sjukt trist när folk ska berätta om deras drömmar.
man bara, JAG BRYR MIG INTE. för DET ÄR BARA EN DRÖM.
typ.
 
men jag måste faktiskt berätta vad jag drömde inatt.
jag drömde att jag skulle ta ut pengar i en automat och helt
plötsligt börjar automaten fullkomligt SPOTTA ur sig pengar.
jag tittar mig omrking men inser att jag är helt själv, så jag
moffar åt mig sedlarna. helt maniskt trycker jag ned tusenlapparna.
 
jag lämnar dock lite sedlar i automaten. lite som en generös gest
åt efterkommande pengauttagare.
 
vad betyder då detta?
enligt sjundesinnet.se (drömtydning): trevligt möte med kär vän.

HALLÅ liksom?!?
sanndröm or what.*

*kära vänner jag ska träffa idag: Maja, Jullan, Ellen och kärakära F imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback