i brist på annat.

Tio första
Första bästa kompis: Linn
Första bil: Volvo S60
Första kärlek: Tror det kan vara Kristoffer.
Första husdjur: Min svarta kanin Stampe. Originellt va.
Första semester: Mallorca när jag var 5 bast..
Första jobb: Servitris på Bomans.
Första köpta skiva: 2 Unlimited. Oerhört pinsamt.
Första riktiga kärlek: Manne.
Första piercing: Öronen?
Första konsert: Jerry Williams (hahaha) för mååånga år sen.


Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: Rosé Rosé Rosé!
Senaste bilfärd: Till stallet.
Senaste filmen du såg: Snow white and the huntsman.
Senaste ringda telefonsamtal: Till mamma.
Senaste bubbelbadet: Minns inte.
Senaste spelade cd: Nån bland-cd i bilen.
Senaste kyss: Förra fredagen.
Senaste gången du grät: I tisdagskväll.
Senaste måltiden: Pasta med het chorizo. Och tomater.


Åtta har du nånsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: mjo.
Blivit kär vid första ögonkastet: ja!
Fastnat med blicken i någons urringning: jämt när man hänger med ellen.
Fått ditt hjärta krossat: oh yes.
Haft ett one night stand: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej.
Busringt till någon: ja, men det var läänge sen.


Sju saker du har på dig just nu

1. ljusa ankelhöga jeans.
2. vitt "pösigt" linne med smala band.
3. vit bh.
4. vita trosor.
5. svarta och beiga sandaler.
6. tofs i håret.
7. 4 silverringar.

Sex saker du gjort idag
1. svurit över att jag glömt ladda iPhonen
2. haft genomgång av ny funktionalitet på vårt nya intranät.
3. läst min twitterfeed. ...klockan halv fyra på morgonen.
4. skickat ett smshjärta till F.
5. lockat håret för att sedan sätta upp det istället. the waste.
6. cyklat 3 kilometer.

Fem personer du kan berätta allt för

1. Julia
2. Lena
3. Maja
4. Malin
5. Viola


Fyra favoritsaker utan rangordning

1. Min IPhone.
2. Min iPad.
3. Min cykel.
4. Min bil.


Tre val

Blått eller rött? Rött.
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Choklad.


Två saker att göra innan du dör

1. Roadtrip genom USA.
2. Lära mig att vara och njuta av nuet.


En sak du ångrar

It all happens for a reason.


Kommentarer
Postat av: Therese

då kan vi göra roadtrip genom USA tillsammans;)jag ska göra det!!:D<3

2012-07-13 @ 10:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback