jag har aldrig...

jag fastnade lite för fredrik & filips ena blogginlägg häromdagen.
de pratade om "bucket lists" eller, saker man måste göra innan man dör.
blogginlägget handlade dock om en omvänd bucket list.
alltså, saker man ska fortsätta undvika innan man dör.
för det finns ju ett värde i det också.

så, här får ni fem saker jag härmed tänker fortsätt undvika.  
och det ska inte vara några spektakulära saker.
snarare saker som är svåra att undvika.

1. jag har aldrig sett pulp ficion.
2. jag har aldrig låtit det gå en vecka utan att städa hemma.
3. jag har aldrig varit på en festival som innebär tältboende.
4. jag har aldrig druckit en kopp kaffe.
5. jag har aldrig varit i thailand.

nå, hur ser din omvända bucket list ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback