kom ihåg att leva.

Jag ser ljust på framtiden. 
Och jag inser att det är det som är min räddning.
Jag längtar så mycket efter allt som kommer att hända.
Och jag kommer aldrig att tappa hoppet om kärlek.

Jag älskar att vakna upp med någon på morgonen och komma hem till någon om kvällen.
Jag älskar att ha någon som bryr sig om mig och som jag får bry mig om. Att ge och att ta.
Jag längtar tills jag har någon som kommer och räddar mig när jag är ledsen och som får
mig att känna mig som en bättre människa än jag kanske egentligen är.
Jag längtar efter två tandborstar och att få köpa hem riktig mat som jag äter med
någon annan än mig själv. Jag längtar efter att få känna mig liten och vara lilla skeden.
Någon som ibland inte kan låta bli att slita av mig kläderna när jag stiger innanför dörren.

Jag älskar kärlek.

Jag har gjort mod av sorgen och börjat agera.

Kommentarer
Postat av: Malin W

Du kommer hitta honom och det kommer vara fantastiskt :) Du är värd allt gott!

2012-02-02 @ 07:20:21
Postat av: jänet

hjärta dig malin <3

2012-02-02 @ 09:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback