JR efter JR Ewing

Ni kanske inte visste det men jag är döpt efter självaste JR Ewing i Dallas.
Min kära gudmor och tillika faster var tokig i serien och insisterade på att
jag skulle döpas på något på "J" så mina initialer skulle bli JR.

Nu på måndag är ju serien tillbaka och jag MÅSTE kolla. Kan ju inte säga att
jag minns så mycket från serien sen när jag var liten. Jag minns dockl att
JR inte var någon snällis direkt...
 
Men tala kunde han! ;)

"The world is littered with the bodies of people that tried to stick it to ole J.R. Ewing!"

"Go to bed Sue Ellen, there's nothing uglier than a woman who can't handle her liquor!"

"Lots of men have tried to run roughshod over me you can visit them in the cemetery!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback