uppsalaweekend.

förutom att mitt tålamod (som redan är rätt uselt to begin with) prövades
i lördags förmiddag när jag skulle åka till uppsla (försenade jävla tåg) så gick
allt bra. ingen snöattack i örebro heller, vilket kändes riktigt skönt.

annars var det bästishäng, got mat, snicketisnack, spel i mängder,
skrattanfall, nya möten, öl och trevliga människor.

lördagens trista väder var idag bortblåst och uppsala visade sig
från sin riktigt vackra och våriga sida. lenisen jag satt och sippade
på varsin smoothie i väntan på buss.

väl hemma i örebro åkte jag ut till stallet och red en skogstur i det
fina vädret med sötaste tessan. bästa helgen!

...som i vanlig ordning bara susar förbi...


efter typ hundraelfte tagna kortet blev vi nöjda ;)


smoothiehäng i solen!



på tåget hem med en fungerande hörlur. glömde mina hemma
och snälla lenis gav mig ett par med en fungerande lur.
sååå skönt att kunna lyssna på musik, om än bara på ena örat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback