elva frågor:

...från ellen!

- Hur långt kan du springa utan att behöva gå? 
Ganska långt egentligen. Har bra kondis, men uselt jogginghuvud.

- Estrella eller OLW?
Spelar roland...

- Om du var tvungen att klä ut dig till en fiktiv karaktär för resten av ditt liv, vem skulle det vara?
Blair i Gossip girl.

- Vilken är din favoriträtt?
Svårt! Lammfilé och risotto kanske? Nåt italienskt hur som helst.

- Köper du begagnat? Varför/varför inte?
Nope. Ärligt talat känns det lite sunk. Förstås beroende på vilken typ av föremål.

- Skulle du byta bort/har du bytt bort ditt efternamn vid giftermål?
Bara om min partner hade ett finare efternamn. Jag skulle dock vilja ha kvar
mitt på något sätt eftersom jag är ensambarn.

- Vad är din ståndpunkt när det gäller gardiner?
Less is more, jag älskar ljus och hatar än mer att stryka!

- Skulle du helst köpa en vuxen hund eller en valp och varför?
Valp! Det är en så förhållandevis kort tid den är liten och jävlig men priset är
så mycket mer värt att få en hund som du uppfostrat själv.

- Har du någon serie/film som du ofta citerar?
Fight club eller It's always sunny in Philadelphia.

- Varför tog de egentligen bort alla goda glassar ur GB:s sortiment för att ersätta dem med Magnum?
Dålig research.

- Får vi en vacker sommar i år?
Ja! /fröken positiv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback