denna vecka.

jag fick en fråga av a certain someone ;) igår hur min vecka ser ut
och när jag satt där och funderade så slog det mig hur jävla taskigt minne
ja har.

jag minns knappt vad jag gjorde igår (eller, JO, just gårdagen minns jag..)
men annars är jag hopplös. och likaså gäller min planering framåt.

utan min kalender är jag INGENTING. typ.
men iallafall.
så här ser frökens vecka ut typ. om ni nu är intresserade.

idag (måndag): kurs, stallet (insläpp), mat och deklarering.
tisdag: föreläsa om sociala medier på fm, stallet, hem.
onsdag: (LÖN!), jobb, rida Apple (lollos häst), hem
torsdag: jobb, reklamgalafest på stora hotellet, träffa XX...? ;)
fredag: vipshopping på H&M, jobb, handla och förbereda inför lördagens 
VIP-galej med tjejerna. 
lördag: VIP-fest på Frimis med mat och dryck och backstage på 
Campus48h med malinken och lenis.
söndag: hoppas på häng på norr... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback