helg, du är välkommen!

oh så skönt det är med helg nu. helt totalfärdig är jag.
känner att min stressnivå är nära nollgränsen nu så den här helgen
ska jag försöka och vila och njuta. hoppas på lite sol så man kan sitta
ute och njuta med en bra bok.

planerna för i morgon är att åka till stallet med julia, rida och göra stall-
jobb, gå en promenad i karlslund och kika på xtraridningarna och sen vid
16 anmäla oss till sommarens ridläger.

jag ska som sagt gå två läger: ett vecka 25 (mån-tors) samt ett vecka 32 (mån-fre)
båda passen för Petra Wall, dressyrlärare och domare. sen ska jag anmäla
lotta (går i min torsdagsgrupp) till det sista lägret också.

imorgonkväll ska det lagas god mat och inmundigas lite vin framför mellon.
förhoppningsvis kan det för en gångs skull bli ett bidrag som JAG också
tycker om. men jag har inga höga förhoppningar. det är ju trots allt samma
svenskar som röstar i mellon, som röstade fram SD i riksdagen.

men ändå. mellon ska ses vare sig mina favoriter går vidare eller ej.

och just ja. mina topp tre-mallofavvisar (utan inbördes rang):
- oh my god (the moniker)
- in the club (danny)
- me and my drums (swingfly)


Kommentarer
Postat av: Anton

Jag håller med om två av dina mello-favoriter så jag kan förlåta dig för den tredje :)



Kom och hälsa på mig snart förresten. Jag bjuder på Pulp Fiction och semmelbullar.

2011-03-16 @ 23:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback