aj aj aj...

mitt fina fall i lördags gjorde lite ondare än vad det först verkade som.
i lördags natt började nacken värka och under söndagen hade jag så ont
och det värkte som bara den. jag hade ingen kraft på sidan av nacken,
och kom knappt upp från sängen för det gjorde så ont när jag tog i.

på kvällen ringde jag sjukvårdsrådgivningen som tyckte jag skulle åka
in akut, men jag valde att avvakta. imorse kändes det lite bättre
så vid lunch ringde jag till vårdcentralen för att rådfråga om de tyckte
jag skulle komma in för koll, och nån timma senare fick jag en tid.

det tyckte det såg bra ut och ingen större fara mer än att jag landat
och sträckt nacken så det blivit en lättare blödning i muskulaturen.
det kan ta upp till några veckor innan man blir helt återställd, men
tills dess ska jag leva som vanligt.

även om det nu inte var nån större fara så är det är bra att få det
registrerat i journalen om jag skulle få problem med nacken senare
i livet med tanke på försäkringsfrågor och så. 

skönt att veta att det är ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback