omprioritera.

livet med hundvalp är allt annat är lugnt och fridfullt :)
för det mesta handlar det om att ge mat, ut och bajsa och kissa,
leka, disciplinera, beröma, sova, se till att kliet i tänderna inte
stillas genom att bita sönder all inredning.

och så jobbar jag ju på det. och har också haft pontica (min medryttarhäst)
två dagar i veckan. och det är en ekvation som helt enkelt inte håller i sig
vare sig för mig eller alla andra runt om mig. min stressnivå är hög som den är
utan allt detta, så nu har jag fått omprioritera lite för att det ska gå ihop och
att jag ska slippa stressa och få ångest.

summan av kardemumman är att jag sa upp mitt medryttarskap hos pontica
igår. jättetrist på en så fin häst, men jag känner verkligen att det var rätt beslut.
orken och tiden finns inte för att göra henne rättvisa. plus att jag vill lägga
så mycket fokus jag kan på lilla alliz.

så nu vet ni varför jag är/har varit lite frånvarande här, men det ska bli bättring! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tycker det var rätt beslut, du kan alltid bli medryttare igen. Skäm bort dig själv, Manne och Alliz nu! Jag älskar dig! <3

2011-07-05 @ 23:24:06
Postat av: jeanette

tack bästa syster, älskar dig! puss!

2011-07-06 @ 09:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback