mot skogen! eller ja, flen.

i helgen drar vi till flen och svärmor med alla hundarna!
ska bli jättekul och få introducera alliz för zita och mimmi
som är av samma ras :) de kommer säkert lära henne aaaallt
de kan (t ex äta bajs!) eyyuu..

det blir också skönt att kunna låta alliz springa fritt utomhus,
bada och bara vara. skönt för oss också och slippa passa henne
i koppel hela tiden.

jag skulle verkligen kunna ge min ena tumme för att få ett eget
hus/radhus just nu... någon som har ett tips? vi vill hyra! :)

Kommentarer
Postat av: rawbert

radhus/hus ftw! ni får köpa ett hus där jag o Sofia ska köpa :D it will be awesome! nära skogen med hästhagar, badsjö o grejer, fast ändå nära pendeln till stan.

http://www.ncc.se/sv/Boende/Sok-bostad/Stockholm/Huddinge/Vistaberg-Tradgardsstad/

2011-07-08 @ 10:58:07
Postat av: jänet

ja, har ni bestämt er för att köpa? :) gud så kul! skulle ju lätt vara awesome att flytta dit tillsammans :) vi kan vara barnvakt och ni kan vara hundvakt ;)

2011-07-08 @ 11:26:19
Postat av: rawbert

Japp vi har bestämt oss! Håller på och reder ut lite detaljer bara sen kommer vi nog boka nästa vecka ;)

Dealen barnvakt/hundvakt gillar jag. Ta steget!

2011-07-08 @ 15:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback