ska vi byta grejer med varann?

väldigt spontant har vi kastat oss in i ett möjligt lägenhetsbyte.
i tisdagskväll innan jag somnade svarade jag på en bytesannons
på blocket, från en kvinna som har en stor trea på 100 kvadratmeter
på öster här i stan. dagen därpå hade vi mejlkontakt och idag var vi
där kikade på hennes lägenhet.

den är stoooor, gammaldags stil med högt i tak, eldningsbar kakelugn,
kaklat och klinkrat badrumsgolv med golvvärme, diskmaskin, badkar och dusch...
jag kan fortsätta i evigheter...

det ser lovande ut, hon har redan sett massa bilder från vår lägenhet så det
känns som att det ska till ganska mycket för att sabba det här nu.
vi håller våra tummar och tår nu för att hon ska gilla vår lägenhet lika mycket
som vi älskade hennes. hon kommer på besök imorgon eller lördag fm så
efter det bör vi nog kunna fatta ett beslut.

...tills dess fortsätter jag surfa runt på olika inredningssajter och planerar.
det här med att gå händelserna i förväg seems to be my thing. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback