narkolepsi, typ.

häromnatten när jag precis hade somnat (tre sekunder och sen toksover jag)
så vaknade jag av att jag fick ett riktigt jäkla skrattanfall.
jag skämtar inte. jag skrattade så tårarna sprutade och fick
kippa efter luft. helt sjukt!

manne som låg på sin sida låg och höll sig för garv och försökte spela
in den här smått sinnessjuka händelsen med sin iphone.

nog för att jag narkolepsi-somnar och drömmer som ett as,
men aldrig har jag varit med om att vakna i ett skrattanfall.

haha!

Kommentarer
Postat av: kisset

lyssnar gärna på den :)

2011-01-21 @ 16:31:59
Postat av: M

Lyckades inte spela in.. trodde jag spelade in men det gjorde jag inte... Jag är för gammal för dagens teknik. :)



Men det var så sjukt kul!

2011-01-21 @ 16:48:34
Postat av: M

Lyckades inte spela in.. trodde jag spelade in men det gjorde jag inte... Jag är för gammal för dagens teknik. :)



Men det var så sjukt kul!

2011-01-21 @ 16:49:07
Postat av: Anton

Och så dubbelpostar du på bloggen också, you old fart.

2011-01-21 @ 22:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback