mitt 2010.

januari
året började med hästar, hästar, hästar! 





men vi hann även med lite bio...



jag och mansi firade 8 år ♥



och sen åkte jag för första gången i mitt liv längdskidor.
och var riktigt dålig på det.





februari
jag hade shaun the sheep-låten på hjärnan tydligen ;)




min favvo var då gourmet. lorentino blev favvo först till sommaren. ;)


mars
jag drömde om ett par fina träskor (som jag senare också köpte).


jag lärde mig hestmatematik.



jag gjorde fyndiga små ordvitsar á la bloggen
lou reed i tweed



april
på en stor marknadsföringsgala här i stan vann vi  priset för årets bästa webb
i Örebro län med hemsidan som jag är webbansvarig för!

maja kom på besök och vi lurades med till en rockbar.
vi stämde inte heeeelt in i den rockiga stilen ;)



och så köpte jag min blåa pärla!




maj
vårvindar, ljumna kvällar och jag längtade sååå efter att aggis skulle
ploppa ut malteman.



jag började med look-a-likes!




juni
midsommar kom och likaså föddes mitt fina gudbarn malte i mitten av juni ♥




jag blev förälskad i min fina lorentino, världens finaste häst!




juli
antons two handed sword-fetisch uppenbarade sig. på mer än ett sätt.

och så åkte jag, M, jempis och kisset på en veckas sol o bad i turkland.
det var awesome på så många olika sätt att det inte går att förklara.
och ett par dagar efter jag kom hem åkte jag till kreta. mycket utomlands
på en liten månad.




augusti
jag började träna på gym. kollade på en massa bra serier (the hills mfl).
jag var på ridläger som var det bästabästa på hela semestern typ.
och så suktade jag efter en massa skor och väskor way over my budget.




september
jag ställde upp i min första dressyrtävling på länge och vann en rosett.



hittade, efter månader av letande, de perfekta gummistövlarna!



hängde hos lena i uppsala med mina älsklingar. ;)



oktober
jag fyllde 26 år, åt kanelbullar och firade kanelbullens dag, köpte nya ridskor!
peppade efter johnny depp. ;)


november
jag påbörjade en get to know me-lista som jag inte fullföljt än. oops.

var på världens bästa konsert med världens bästa johnossi!




december
december var ingen höjdarmånad direkt. snökaos, kurs i sthlm med skoskav,
utgifter och stress. men den avslutades härligt med julfirande med släkt
och vänner.

ser fram emot vad 2011 har att erbjuda.

med kärlek, J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback