dag 19 - detta ångrar jag.

rent generellt tror jag inte på att ångra sig. det man gör, gör man genom
ett aktivt val oftast. och det får man stå för tycker jag.
sen i efterhand kan man ju kanske tycka att valet man gjorde var fel.
men så.
iallfall.

ett dåligt val jag har gjort som jag kan ångra i efterhand är att jag
inte tog chansen och tog emot La Femme (en häst jag hade på foder) när hennes
ägare ville ge henne till mig. de tyckte hon trivdes så bra med mig att hon lika
gärna kunde bli min på riktigt. men jag skulle precis börja gymnasiet och
pendlade från västerljung till nyköping varje dag så jag hade inte precis det tiden
som behövdes.

och det grämer mig lite.
hon var så fin så fin. min lilla vita blåögda häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback