dag 15 - mina drömmar

vad vore jag utan mina drömmar, undrar jag?
jag lever nästan alltid lite framåt, längtandes efter nåt.
försöker vara i nuet men det är inte alltid det lättaste.

jag drömmer om att skaffa ett radhus med uteplats så våra
framtida hundar slipper trappor och instängdhet i lägenhet.

jag drömmer om förlovning och giftermål. att få känna mig som
den vackraste flickan i världen i vit skrud, sommaräng, och
grönt gräs mellan tårna.

jag drömmer om att ha en egen häst i ett litet stall med någon
jag känner. friheten och samspelet när man har en alldeles egen häst.

jag drömmer om ett liv utan sjukdomar som annars har följt min familj
under min uppväxt. att vi får leva livet tillsammans utan rädsla
och med allra största kärlek. tillsammans med skratt och lekfullhet.

jag drömmer om att fortsätta drömma. och längta. och se fram emot.
jag drömmer om att aldrig sluta vara nyfiken.
att alltid se det från den positiva sidan av saken.

Kommentarer
Postat av: Maja

Du missar ju små viktiga detaljer här, stallet ska du ha med mig ;-) annars låter allt rimligt :-) puss

2011-01-07 @ 19:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback