top model nästa?

jag och M ställde för ett par veckor sedan upp som fotomodeller till en kampanj
för nya bostäder vi (på mitt jobb) bygger här i örebro. vi är en av fyra par
som är med i kampanjen, och vi representerar den yngre målgruppen.

så nu syns vi på busshållplatser, i annonser i tidningar och
på vår webb.

men more important is, NÄR RINGER TYRA BANKS?
för jag är såå ready to be in the running of becoming americas next top model.

;)

så här ser det ut på startsidan på vår (mitt jobbs) hemsida:



Kommentarer
Postat av: Thiff

Jättefina! =)

Postat av: Emelinda

Eyyy, fan vad tufft :D Hur går det med lägenhetssökandet för er? Vad är det ni är ute efter?

2011-02-12 @ 16:40:27
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Cornelia

SNYGGA!

2011-02-13 @ 11:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback