välkommen till världen!


mamma zollie med sina sex nykläckta valpar.

äntligen har valparna kommit! sex stycken svart-vita små ulliga bäbisar,
tre tikar och tre hanar. det betyder att vi får en! :)

mamma zollie var en riktig tjockis (eller valparna rättare sagt, de var långt över
snittet i vikt) så hon tycker nog också att det är skönt att de tittat ut nu!

alla valparna är svartvita precis som mamma och pappa, och det är blandat med
och utan svans.

vi är så glada och längtansfulla att få träffa vår lilla familjemedlem!
cirka tre veckor brukar man få vänta innan valparna är mogna nog att
hantera besök :)

Kommentarer
Postat av: rawbert

Skoj :D Kul att ni äntligen skaffar hund, pratat länge om det! Också skoj att ni kommer förbi på lördag, ser fram mot det!

2011-05-02 @ 10:35:43
Postat av: märit

men gudars vad roligt!!! jag är så himla avis. jag vill ju också ha en. men det får väl bli när jag bli pensionär, när ska jag annars ha tid?

Postat av: Frida & Elin [fapes.blogg.se]

Hejsan!

Vi är två tjejer som precis har startat en blogg, skulle vara roligt om du tittade in :)

kram Kram

2011-05-02 @ 23:55:04
URL: http://fapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback