hund i påskägget?

jag behöver att alla jag känner och som på något sätt tycker om mig
håller sina tummar och tår inom den närmaste veckan. för att
inom en vecka är det nämligen dags för valparna att födas, och då hoppas
vi på många fina ulliga gulliga tikar så att vi får köpa en.

till påsk är de alltså beräknade, så vem vet,
kanske får man en hundvalp i sitt påskägg detta år?

vore det en childhood dreamcometrue eller vad!


Svärmors hund när vi hälsade på dem första gången.


Massa små ulliga får som klättrade på en ;)


Ms fina syster Maja var med och gosade!


Zita när hon äntligen fått komma hem till Flen.. så liten och söt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska hålla alla tummar och tår jag har! :)

Postat av: Maja

Vad söt hon var! Fast ändå sig ganska lik :-) Hoppas, hoppas att ni får en valp, då kommer jag hänga en hel del i Örebro. Vad fin jag var i håret förresten, så ska jag försöka få det igen! Ses på fredag! Kramar

2011-04-20 @ 08:59:30
Postat av: J

du är ALLTID fin majsing! ja, vi håller alla tummar vi har nu... :) du måste följa med sen om/när valparna föds och om vi får en tik.. saknar dig, ses på fredag! puss!

2011-04-20 @ 09:43:33
Postat av: Sofia

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 16:34:28
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback