ledig. sjuk. sol. magknip.

sjukt dålig uppdatering här, i know. men jag har varit ledig på landet
och då  har man inte tid för såna här världsliga ting. ;)

förutom att jag har varit förkyld med hostan from hell hela påsken,
så har det varit jättemysigt! hunnit träffa både familj och vänner och
njuta av det härliga vädret.

det slutade dock inget vidare för i måndags låg jag sängliggande hela dagen
i ett sånt fruktansvärt magont att jag knappt kunde andas. det knöt sig i magen
nästan som sammandragningar som kom i vågor hela dagen. allt är lite som ett
töcken, men jag kommer ihåg att jag låg och sa till mig själv att "hoppas det
inte är tarmvred, hoppas det inte är tarmvred.."

till slut fick jag iallafall ork att sätta mig i bilen med M och åka hem till Öret.
under natten vaknade jag sen ett par gånger, men till morgonen var det bättre.
så jag antar att det var nåt annat skit. och jag hoppas verkligen det inte
kommer tillbaka.

:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback