köttfeber.

ni kanske har hört att min kära M har slutat snusa?
duktig är vad han är. bara det att han har bytt ut sitt snusberoende
mot att vräka i sig mat för glada livet. plus att han har inlett en tränings-
narkomani som är heeelt sjuk. han äter och tränar. tränar och äter.

och kött ska det va. bara kött helst.
till frukost: bacon. jättemycket bacon. (imorse lade han även till en mixsås
av: bearnais, tsatsiki och ketchup. och nej, jag skämtar inte.)
till middag: helst biff.
till snacks: stark salami.

sjukt, jag vet.
det har dessutom börjat smitta av sig för, här sitter jag, ensam hemma en lördagkväll
och har precis öppnat en förpackning "het spansk lufttorkad chorizo".

till råga på allt kött har jag börjat få ont i halsen också.
bara en liten parentes sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback