jag vill gå på festival!

ja, ni hörde rätt! jeanette på festival! kors i taket, oh my god!
nästan så jag själv satte orden i halsen.
jag är ju som ni vet kanske inte den mest typiske festivalaren, så att säga.
men nu, nu kan jag verkligen tänka mig gå.

vilken festival då, tänker ni.
jo!
PIP (putte i parken!)

det är ju så himla lämpligt för att det ett: är i karlskoga (nära hem, behöver inte sova i tält)
och två: bra artister jag vill se (miss li, håkan hellström, those dancing days,
daniel adams ray, ke$ha, manic street preachers, movitz, rebecca och fiona mfl.

så, are you with me?


Kommentarer
Postat av: rawbert

många sköna artister! hade gärna gått på festival i sommar men nu äre Vilmer som gäller, får vänta tills han är lite större innan jag ger mig iväg på nåt sånt :)

2011-04-09 @ 00:23:38
Postat av: jänet

förståeligt robs :) saknar er!

2011-04-09 @ 00:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback