hälsostatus

jag har ju alldeles glömt att berätta att jag nu i veckan var på hälsokontroll.
en massa tester gjordes - hb-värde, blodsocker, kolestorol, syreupptagningsförmåga
och kondition mm.

det är ju ganska så spännande för man har ju inte en susning om vad som
händer på insidan. det kan ju va hur bra eller fördjävligt som helst, utan att
man har en aning.

men hur som helst var jag frisk som en nötkärna! (jag hörde er nog, ni som fnös!)
men så är det!
jag hade fantastiskt bra syreupptag - högsta nivån tillochmed! , jättebra och högt hb-värde,
inget högt kolestorol eller socker.

all in all - FRISK!

hon skällde inte ens på mig för att jag har några (okej flera) kilon för mycket.
och det man inte säger finns inte. det vet ju alla. sådeså.



Kommentarer
Postat av: märit

men såklart! vi är ju kvinnor i våra bästa år!

Postat av: jänet

jag kan inte annat än hålla med!

2011-04-15 @ 15:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback