tröttmössa!

haha, jag är verkligen en tröttmössa på morgnarna numera,
och nu har jag det svart på vitt dessutom!

varje morgon så snoozar jag typ en halvtimme genom att ställa klockan tidigt.
när klockan (min iphone) ringer så stället jag om den manuellt på en ny tid.
jag använder alltså inte den riktigt snoozfunktionen.
don't ask me why.

hur som haver så är det ett jäkla fumlande varje morgon för att jag
är så förbannat trött. jag vet knappt var jag är, vad som ringer eller
vad jag håller på med med telefonen. och imorse var det värre än nånsin!
jag kommer svagt ihåg att jag låg och försökte förstå hur jag skulle ställa en ny tid,
men istället för att ställa ny tid hade jag skrivit in ett nytt etikettnamn.

vad jag hade skrivit?
gradplåg.

just det, gradplåg.

hittar man på ett helt nytt ord, bara sådär på morgonkvisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback