tigern.

torsdagsridningarna är verkligen fantastiskt roliga och utmanade.
alla är så sjukt trevliga i gruppen också! ..men lika bra som trevliga, vilket innebär
en hööög nivå vill jag lova. men det är bra, det är så man växer och utvecklas!

jag rider iallafall en söt och trevlig häst som heter tiger. han har så stora öron
som alltid pekar utåt åt ett varsitt håll. min lilla åsnetiger. söt, men inte sötare
än min älskade italienare lorentino ;)

dressyren ikväll gick iaf galant. det är så roligt när man börjat rida en ny häst
och får det att släppa och känner hur han blir eftergiven. det är så svårt att
beskriva för någon som inte ridit, hur jävla awesome känsla det är när man
får hästen framför sig i eftergift. och när den riktigt lyssnar till varje minsta
kommando man ger.

gaah, love it! ♥

Kommentarer
Postat av: Myrkryp

Vad härligt det låter! Jag har ridit i många år, men har nu haft uppehåll i ett par år. DAMN, vad jag saknar det!! Har du några bilder på lilla Åsnetigern?

Postat av: Enligt Ellen

Men berätta mer! Vad gör ni? Öppna? Sluta? Vad hittar ni på för kul? :-)

2010-09-03 @ 14:20:09
URL: http://enligtellen.blogspot.com
Postat av: jänet

ellen: oj, vad gör vi.. vi tränar mycket på sitsens inverkan i olika formrörelser, skänkelvikningar med omvänd ställning, lösgörande övningar generellt, rena fattningar och ställningar, bak o framdelsv... och lite sånt :)

2010-09-03 @ 15:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback