one night in uppsala.

i lördags trotsade jag min förkylning och åkte till uppsala och mina
älskade tjejer (och killar). skratt, middag, bastu, fniss, öl på stan, roliga människor,
dåligt lokalsinne, brunch for lunch, ipad-dreglande, fin tequila? ja, du ser ju hur gul den är!,
"för lite sömn, för gammal" - viola, dagen efter... ;)

jag är så lycklig för mina vänner. alla, var och en av er. utan er är jag inget!


daniel, jag (som leker och dregglar på daniels Ipad) och vio.




daniel visar sin fina fina fina ipad. i want one!


lena: jag ääär inte full, jag är bara onykter!


viola, i egen hög person. ;)


fröken j.. väldigt pigg och fresch inpå småtimmarna.. not!

tack för helgen girls and boys. särlek till er alla!



Kommentarer
Postat av: viola

<3

2010-09-15 @ 08:40:11
Postat av: viola

särlek!

2010-09-15 @ 08:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback