mitt liv i bilder!


kisset och jag hemma hos dem i karlstad.


jag och jempan har väldigt normala män. med betoning på normal.


segersjödagarna med bästa aggis och min gudson malte. det var tuff terräng,
men aggis är en strong-mama!


mor och son, lika vackra! ♥


maja fyllde 30 och firade med släkten på dagen...


..för att senare fira henne med alla vänner.  jag håller stenkoll på brieosttårtan ;)


mycket folk på liten yta. mysigt värre!


sara och jag på väg till patricia för middag och dans!


vi bildade en hel flock ;)


myyys!


söndag = fälttävlan på karlslund. vi passade på att säga hej till ridskolehästarna i hagen.
copico tog första bästa tillfälle att buffa mig på rumpan.


han fick lite käk och sen var han nöjd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback