maja 30 år!

lördagen var fullspäckad men otroligt rolig! vi åkte till maja på odenplan vid 12-tiden
och träffade M's släkt + alla barn. supermysigt att träffa alla och man blir direkt
påmind om hur trist det är att vara så långt i från alla våra vänner och både min
och Ms släkt.

runt 18-tiden var det dags för fördrink och mingel och då dök alla vänner upp.
sen bar det iväg till patricia för middag och senare dans. sååå kul att få dansa
lite, även om jag mest stod i min egna värld o shakade! haha ;)

på t-banan till centralen, precis innan vi skulle gå av, så stod jag mellan 3 sydamerikaner
som alla tre kollade på mig och sen började snacka spanska med varandra.
oturligt nog för dem så förstod jag varje ord de sa ;) hahaha! om jag inte varit så
trög hade jag sagt nåt tillbaka..

på pendeln sen var det ett gäng idioter som sprutade ner en vagn med en brandsläckare
och spydde ner två vagnar och hade sig. heeelt galna!  så hemresan tog lite längre
tid än väntat :/

grattis igen bästa fina maja, tack för en skitkul kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback