hoppet är det sista som lämnar oss...

när jag nu blir frisk någongång, om ett par decennier eller så, så måste jag verkligen
köpa ett par nya träningsskor. de jag har idag får jag kramp av efter bara ett par
minuter på crosstrainern. hela fötterna värker och domnar bort, och det känns ju inte
helt bra måste jag säga.

eftersom jag är plattfot behöver jag dessutom ha ett par skor som fungerar med
fotinlägg i (när jag får tummen ur så ska jag prova ut ett par nya inlägg).

de här skorna tror jag skulle bli perfekta! måste bara prova dem också...

Nike Air blazin, 799 kr på Stadium

Kommentarer
Postat av: viola

det blir mina fötter oxå på just crosstrainen, inte annars, det beror oftast inte på skorna utan tekniken har jag fått lära mig, se till att alltid ha hela foten tryckt i botten å gå inte upp på tån

(men nya skor är aldrig fel ändå;))

2010-09-12 @ 16:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback