fjällräven wannahave.

när det börjar bli lite ruggigt och kyligt ute är det gött att ha en jacka
som tål lite väder. jag har lovat mig själv att börja satsa på kvalitet
istället för kvantitet och till den här hösten/vintern ska jag satsa på
en bra jacka.

fjällräven har snygga och för mig tidlösa modeller som håller fler
säsonger än en. så även om det känns surt att lägga en större peng
på en gång, tror jag verkligen att jag tjänar på det i längden.

detsamma gäller skor för mig. jag är gryyymt plattfot och bör egentligen
uteslutande ha fotriktiga skor. men hur snyggt är det?

den här, däremot, den är snygg som sjutton!


www.naturkompaniet.se

Kommentarer
Postat av: Myrkryp

Skitsnygg! Jag har bestämt mig för en halvlång jacka från Didrikson. Har inte köpt ny vinterjacka på typ fem år, och ändå så svider det att köpa en för 1500. Jäklar vilken snålljåp jag är, åtminstone när det gäller mig själv!

Postat av: fröken j

ja men visst är det drygt att lägga så mycket pengar, men om man satsar på kvalitet vinner man ju i längden, tänker jag. men det gäller ju att försöka se det långsiktigt ;)



disriksons har bra jackor, det håller jag med om!

2010-09-08 @ 13:38:33
Postat av: Majan

Jag har också bestämt mig för kvalite istället för kvantitet! Fjällräven äger, har en som pappa hade när han bodde hemma hos farmor och farfar som fortfarande ser som ny ut! Good choice alltså :-) puss

2010-09-09 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback