tack alla ni fina ♥

tack alla ni som gjorde min födelsedag till den fantastiska dag/helg det blev.
jag är rörd ända in i hjärtat över alla ni som grattade, ringde, gav presenter..
ni anar inte hur glad jag är!

jag fick så mycket roligt och personligt så nu har jag jättemycket att
se fram emot under den närmaste tiden.

- den 25 oktober ska jag se författaren av "Mr Tourette och jag" på Örebro Universitet
tillsammans med min M och förhoppningsvis kisset och jempis också.

- den 19 oktober ska vi se Jonhossi i karlstad med M, kisset och jempis.
tusen tack för biljetten ♥

- den 27 november ska jag på stockholm international horseshow i globen
med mami. can't wait!

- sen fick jag ett "presentkort" till en resa som en mängd vänner
och familj som samlat ihop. tusentusentack! ♥

- ett vackert silverhalsband pryder min hals numera, med orden "believe"
som mina bästa tjejer + män gav mig. klockrent jänet-halsband :) såå fint!

- bästa lenis gav mig ett egenritat porträtt på mig och lorentino. huuuuur fin
som helst! jag blev så rörd!

tack igen alla älsklingar, love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback