funfact om föken j.

jag hörde en diskussion i ett morgonprogram idag om narcissism,
och därför kände jag en urge att rida på den vågen lite extra.
jag vet inte om bloggande generellt kan inräknas i narcissism-spektrat,
men what ever.

här får ni en liten funfact från och om mig.

varje gång när jag blir riktigt jävla imponerad eller blown away av någon eller
något som nån gör får jag gråtkänslor. på riktigt! om jag inte trycker tillbaka
gråten så lovar jag att jag brister ut i ett fantastiskt gråt, bara för att jag
tycker nåt är så himla bra.

som det här klippet som jag precis kollade på på MTV.
är de inte helt jävla fantastiska??!!

jag vill bara gråta!



Kommentarer
Postat av: rawbert

Wow sjukt cool variant av dansen :D Riktigt duktiga

2010-10-25 @ 16:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback