26!

idag fyller jag 26. yeah baby! 26. ynka fyra år kvar till the big three oh.
men ärligt. jag vaknade kl 06 och försökte känna efter om någon del av
mig kändes äldre. vickade lite på tårna. skrynklade ihop ansiktet.
sträckte på mig. naw. kändes likadant som det alltid gjort. möjligtvis lite stel i nacken,
men det har nog snarare att göra med ridningen igårkväll. (höhö!)

födelsedag alltså. mot sthlm idag och resten av helgen.
halvdag på sin födelsedag är ett måste. nästan så det borde vara lag.
ikväll blir det iallafall finmiddag och sen ugglas revy med släkten.
imorgon blir det mys och fika med vänner för att sedan träffa girlsen
(med boysen) och gå på spökvandring i gamla stan. och sen middag.

hipp hurra för mig idag!

Kommentarer
Postat av: Thiffy

Grattis igen!

Postat av: Anton

Hurra! grattis igen igen

2010-10-08 @ 22:18:47
Postat av: Åsa och Micke

Tjenixen bruden!

Ett stort GRATTIS från Micke och mig i efterskott!!! När kommer du och hälsar på oss.

Nu är affären i lås, Viva el Espana.



Kram från Åsa, Micke och Beyla

2010-10-09 @ 18:33:05
Postat av: jeanette

hej åsa och micke!



kul att ni hittat hit (mamma som tipsade kanske?) tack för hälsningen, jag vill gärna komma ner så snart möjligt. var på tok för länge sedan nu! ska bli jättekul att höra mer om españa!



krama beyla och er från mig!

2010-10-11 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback