jag blev utmanad!

gravvoellen utmanade mig och såklart att jag antar den!
here it goes - 4 saker!


4 tv-program jag ser

1. gossip girl
2. greys anatomy
3. the big bang theory
4. modern family


4 saker jag gjort idag
1. ikeashoppat, förkylningen till trots.
2. blivit utelåst för jag glömde nycklarna medan M var på relaxen med grabbarna.
3. druckit ett glas vitt. helt i min ensamhet.
4. tokdansat. också det i ensamhet. också det trots förkylningen. (hej, flås!)


4 saker jag längtar efter
1. sommaren.
2. hästarna.
3. tills M får ett riktigt jobb. med riktig inkomst.
4. alla fina som bor så långt borta.


4 saker på önskelistan
1. nya köksmöbler!
2. en hund.
3.
de här!
4. walkincloset.


4 saker jag avskyr
1. avsaknad av empati.
2. persilja. detta jävluens påfund!
3. orättvisor. i alla former.
4. ångest.


4 jag utmanar
who ever känner sig manad!
har du ingen blogg, skriv i kommentarsfältet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback