dag 5 - vad är kärlek?

för mig är kärlek det som är avgörande i nästan allt.
i relationer, saker jag tar för mig, livsval, människor omrking mig.
jag vill tro att jag är en rätt så kärleksfull person som inte har
så svårt att visa känslor. det är otroligt viktigt för mig att människor
jag älskar också vet om det. det ska aldrig finnas ett tvivel om det.

jag ser också kärlek i de minsta sakerna.
saker som andra kanske inte ser som så betydliga.
varmt hästflås i nacken, en klapp på kinden, en blick, en gest...
det är det stora i det lilla som gör skillnad för mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=hg7qdowoemo

2010-11-24 @ 13:21:33
Postat av: fröken j

smart kille!

2010-11-24 @ 13:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback