jag tror jag har glömt...

...att berätta att vi har haft a change of plans gällande
vår resa i sommar. Vi bokade först cypern, men ändrade oss
i sista sekund och bokade istället en resa till kreta.

finare hotell, billigare (!) och lite roligare att se nåt nytt
(även om jag varit på kreta tidigare. dock inte i rethymnon).
cypern känns som om man har sett och gjort nu när man
varit där några gånger.

nåväl.
det är
hit vi ska iaf!





Rythymnon
Charmigt och grekiskt! Rethymnon är en mellanstor grekisk stad,
vackert belägen längst ute på en halvö på norra kusten. Staden har blivit
populär mycket på grund av stranden, som börjar mitt inne i stan och
sträcker sig hela 12 kilometer österut.

Rethymnons gamla stadsdelar är en blandning av venetiansk, turkisk
och grekisk arkitektur, och det är här många lokalinvånare bor.


Inte helt fel, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback