bebis

Jag är så kär!
Fick mig lite bebisgos idag när vi firade Olle som fyllde fem år i veckan
som varit, och nu är jag såld! Bebislukt, bebisfingrar, bebis som sover
på bröstet på en... gaah!

Det var väldans trevligt och skönt o komma till sthlm o träffa nära och kära..
och framförallt att se matilda och fredriks nya fina bebis! ♥
Det är lite förtrollande det här med bebisar.
Och alla ploppar ju upp numera...

Can't wait tills aggis och mackis ska ha deras lilla kjell-britt!
Kommer inte kunna slita mig...

Nu är det iaf laddning inför veckan som kommer.
Skönt med kortvecka efter en period nu som har varit (och fortfarande är)
helt otroligt stressig.

Hoppas du haft en fin helg!

Kommentarer
Postat av: rawbert

Låter som det är dags för er att börja producera egen bebis, ni har min blessing :)

2010-05-10 @ 14:22:12
Postat av: jänet

tack rob. känns bra att veta det ;) proceed! ;)

2010-05-10 @ 14:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback